In Flames
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

In Flames

Gildia In Flames

IndeksPortalGalleryLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

Podanie-Babyboy

Go down 
+6
holly
Uden
Jeterohn
Darkfirst
Balumb
Babyboy
10 posters
AutorWiadomość
Babyboy

Babyboy

Podanie-Babyboy Empty
PisanieTemat: Podanie-Babyboy   Podanie-Babyboy I_icon_minitimeWto Mar 30, 2010 7:45 am

Informacje o Tobie
Imię:Radek
Skąd jesteś:Krasnobród/ Obecnie studiuję w Lublinie

Informacje o Twojej postaci
*Nick:Babyboy
*Nick sprzed wipe:Kilbil (warek)
Jeśli posiadasz jakieś inne postaci, podaj ich nicki: nie posiadam
*Lvl:80
*Klasa:Warior
*Aktualny build:fury
*Jaki build planujesz mieć na max lvlu:-
*Link do armory postaci, którą chcesz dołączyć do IF:http://wow.sangreal.lt/wowd2/?player=8505

Doświadczenie
*Jak długo grasz w WoW'a: jakies 3 lata
*Opisz swoje doświadczenie PVE (jakie instancje przerobiłeś itp):wszystko co działa na sangu,
*W jakiej gildii byłeś wcześniej:Dies Irae, Deja Vu przed vipe
*Jakie role pełniłeś na raidach (tank, healer, dps, wszystkie):main zawsze dps , troche tankowalem ale teraz raczej w secon pvp wiec na raidach jedynie dps, tankować próbowałem ale ni lubie i nie szlo mi najlepeij:PP
*Czy używasz jakichś addonów pve, makr, etc (tak, nie, nie potrzebuję, jeśli używasz, mile widziane rozwinięcie i opis):jesli chodzi o addony to DBM, omen, x pearl-bo dobrze mozna sobie ikony poustawiac zeby nie zasmiecały niepotrzebnie miejsce, a co do makr pve to chyba tylko na bandaze:P

Dyspozycyjność
*Ile średnio spędzasz czasu na grę:ciężko powiedziec, jak sie wczuję to moge i cały dzień przesiedzieć, obecnie piszę prace magisterską więc tego czau mniej poświęcam na grę.
*Bywa, że raidujemy do późna. Czy jesteś w sytuacji (rodzice, praca, etc), która nie pozwoli Ci na raidy czasem i do 1 w nocy (rozwiń): mieszkam na stancji więc ograniczaja mnie tylko moje chęci