In Flames
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

In Flames

Gildia In Flames
 
IndeksPortalGalleryLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 podanie

Go down 
5 posters
AutorWiadomość
Abruzzi
Gość




podanie Empty
PisanieTemat: podanie   podanie I_icon_minitimeSob Lis 21, 2009 1:41 pm

Imię:Krzysiek

Wiek:17

Skąd jesteś:Rudki (niedaleko Kielc)

*Nick:Abruzzi

*Nick sprzed wipe:----

*Lvl:20

*Klasa:Rogue

*Aktualny build:Assa

*Jaki build planujesz mieć na max lvlu: Mialem juz 2 rogalkow(jeden 80 i 70) na 2 rożnych serwerach(ten jest 3Xd) i kazdorazowo mialem bulid subtely
Link do armory postaci, którą chcesz dołączyć do ----

Screenshot Twojego UI (mile widziane rozwinięcie i opis):

Doświadczenie

*Jak długo grasz w WoW'a: w wowa gram juz od ok 3 lat zaczynałem na sunwellu gralem razem z moim kolega(saintkiem)który jest juz w waszej gildi i zachecił mnie do napisania podania i próby dolączenia do Was

*Opisz swoje doświadczenie PVE (jakie instancje przerobiłeś itp):all isty 70 i naxx (jeden raz)
*W jakiej gildii byłeś wcześniej:Sunwell--->Silver Defenders (bardzo milo wspominam jedna z najlepszych gildi w jakich byłem)hellground--->Sfora

*Jakie role pełniłeś na raidach (tank, healer, dps, wszystkie):DPS

*Czy używasz jakichś addonów pve, makr, etc (tak, nie, nie potrzebuję, jeśli używasz, mile widziane rozwinięcie i opis): ----

Dyspozycyjność:

*Ile średnio spędzasz czasu na grę:gram regularni i dosyć często jesli chodzi o dyspozycyjnośc to można na mnie liczyć
*Bywa, że raidujemy do późna. Czy jesteś w sytuacji (rodzice, praca, etc), która nie pozwoli Ci na raidy czasem i do 1 w nocy (rozwiń):Największym problem będzie(jest) szkoła ponieważ do niej dojerzdzam muszę dosyć wcześnie wstawać wiec na tygodniu będzie ciężko
*Czy dzielisz z kimś komputer (rodzeństwo, rodzice, grasz w szkole/kafejce internetowej/pracy):dziele z rodzicami i siostra