In Flames
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

In Flames

Gildia In Flames
 
IndeksPortalGalleryLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Podanie - Pavian

Go down 
+4
milair
Darkfirst
Babyboy
Pavian
8 posters
AutorWiadomość
Pavian





Podanie - Pavian Empty
PisanieTemat: Podanie - Pavian   Podanie - Pavian I_icon_minitimeCzw Lip 15, 2010 10:56 am

Imię: Filip
Wiek: 15
Miejsce skąd mnie słychać: Lubanice (taka wiocha ;P)

Postać
Nick: Pavian
Lvl: 80
Klasa: Warrior
Aktualny build: Arms
link do Armory : http://wow.sangreal.lt/wowd2/?player=302675 [nie patrzcie na to eq to mój drugi dzień z lvl'em 80 i będzie lepsze gwarantuje ;D nie zajmuję się żadnymi altami, więc skupiam się jedynie na tej postaci]

Doświadczenie:
W WoW'a gram od kilku miesięcy. O tym serverze dowiedziałem się od qmpli którzy są już bardzo doświadczeni w tej grze. Wcześniej byłem w gildii Exile, która się rozpadła i w Forgotten Division, w której nie działo się nic ciekawego więc z niej odszedłem.

Dyspozycjonalność:
Dziennie spędzam przed WoW'em ponad 5-6h zdarza się że więcej ;] Wstaję o 5 rano na daile i siedzę ile mogę do 23 Wink
Na raidy moge chodzić o każdej porze (nie ma z tym problemów). Kompa dziele około na 3-5h dziennie z rodzeństwem, reszte dnia gram ja ;D Jeśli będe w środku raidu to rzadko kiedy będą chcieli mnie zgonić z kompa ;P ale jeśli będzie nagła potrzeba to zawsze mogę go dokonczyć i oddać PC na godzine komuś z rodzeństwa. Mogę być online do godziny 24:00-1:00 żeby nie przesadzać. Posiadam sprawny mikrofon i nie ma problemu z wejściem na ventrilo.

Informacje dodatkowe: