In Flames
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

In Flames

Gildia In Flames

IndeksPortalGalleryLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

Podanie Thunder

Go down 
+5
Creit
yairomi
Natalka
Rayne
Thunder
9 posters
AutorWiadomość
Thunder

Podanie Thunder Empty
PisanieTemat: Podanie Thunder   Podanie Thunder I_icon_minitimeSro Sty 27, 2010 6:38 am

Nick: Thunder
Rouge 80lvl assassination
profesje to skinning i leatherworking
gram od 3 lat
z In Flames znam Rayne
Mam na imię Zbyszek mam 24 lata.
Pozdro all.
http://wow.sangreal.lt/wowd2/?player=2604

Ostatnio zmieniony przez Thunder dnia Sro Sty 27, 2010 6:52 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Rayne

Character sheet
Mleczna:
Podanie Thunder Left_bar_bleue0/0Podanie Thunder Empty_bar_bleue  (0/0)

Podanie Thunder Empty
PisanieTemat: Re: Podanie Thunder   Podanie Thunder I_icon_minitimeSro Sty 27, 2010 6:41 am

za, tylko daj linka do armory Razz
Powrót do góry Go down
Natalka
Rada Gildii
Natalka

Podanie Thunder Empty
PisanieTemat: Re: Podanie Thunder   Podanie Thunder I_icon_minitimeSro Sty 27, 2010 7:24 am

Nie wypełniłeś formularza rekrutacyjnego.
Powrót do góry Go down
yairomi
Rada Gildii
yairomi

Podanie Thunder Empty
PisanieTemat: Re: Podanie Thunder   Podanie Thunder I_icon_minitimeSro Sty 27, 2010 7:28 am

Wrzuć ss swojego UI, build jakim planujesz grać.
Powrót do góry Go down
Creit
Rada Gildii
Creit

Podanie Thunder Empty
PisanieTemat: Re: Podanie Thunder   Podanie Thunder I_icon_minitimeSro Sty 27, 2010 7:29 am

przeciw
Powrót do góry Go down
Balumb

Balumb

Podanie Thunder Empty
PisanieTemat: Re: Podanie Thunder   Podanie Thunder I_icon_minitimeSro Sty 27, 2010 7:36 am

Za ,
Kamila glos sie nie liczy !
Powrót do góry Go down
Telamont

Telamont

Podanie Thunder Empty
PisanieTemat: Re: Podanie Thunder   Podanie Thunder I_icon_minitimeSro Sty 27, 2010 7:37 am