In Flames
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

In Flames

Gildia In Flames

IndeksPortalGalleryLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

Sylvien - podanie

Go down 
5 posters
AutorWiadomość
Sylvien
Gość

Sylvien - podanie Empty
PisanieTemat: Sylvien - podanie   Sylvien - podanie I_icon_minitimeSob Lis 29, 2008 6:15 am

Witam wszystkich czytających moje podanie. Nazywam się Dawid i mam 17,5 lat. Mieszkam i uczę się w Gdańsku.
Moja postać to lv70 feral druid o nicku Sylvien. Wcześniej grałem na serwerze WoWlegion, posiadałem tam wszystkie klasy i w kazdej jestem obeznany, moja specjalnością był tam Rogue. Gram w Wowa od ponad roku i jestem bardzo doświadczonym graczem.
Chciałbym do was dołączyć gdyż jest was zawsze mnóstwo online, a co za tym idzie na pewno organizujecie czasami raidy. Swoją postawą zobowiązuję sie do przestrzegania regulaminu oraz zasad kulturalnych, a także pomoc innym graczom którzy nie są obeznani w pełni ze światem wowa lub dopiero zaczynają przygodę z nim. Niestety nie posiadam konta na naszej klasie ani żadnych swoich zdjęć, ale myślę, że nie powinien być to dla was wielkie kłopot.
Z góry dziękuję za rozpatrzenie mojego podania.
Powrót do góry Go down
Senyama

Senyama

Character sheet
Mleczna:
Sylvien - podanie Left_bar_bleue99/99Sylvien - podanie Empty_bar_bleue  (99/99)

Sylvien - podanie Empty
PisanieTemat: Re: Sylvien - podanie   Sylvien - podanie I_icon_minitimeSob Lis 29, 2008 6:28 am

Za, tylko powiedz, że ten twój druid to tank ^^
Powrót do góry Go down
Shin
Rada Gildii
Shin

Sylvien - podanie Empty
PisanieTemat: Re: Sylvien - podanie   Sylvien - podanie I_icon_minitimeSob Lis 29, 2008 6:36 am

Za

tank sie przyda
Powrót do góry Go down
Sylvien
Gość

Sylvien - podanie Empty
PisanieTemat: Re: Sylvien - podanie   Sylvien - podanie I_icon_minitimeSob Lis 29, 2008 6:37 am